My Tabung

Buy present Online

Sunday, September 5, 2010

Iklan Raya Yang So Touching...

Salam semua..
aku tak mau cakap banyak..korang tengok je la iklan2 raya yang pernah dikeudarakan di stesyen2 tv sempena Hari Raya tahun2 sebelum nie...maaf la sebab aku tak ingat pulak raya tahun bila iklan2 nie ditayangkn..apapun..memang touching oooo...kebanyakan iklan raya Petronas...cam nie la yang kita nak..tapi..ada lagi keee....???ehmmmm...


Iklan pertama

video

Iklan kedua

video

Iklan ketiga

video

Yang nie sajalah yang dapat aku post kat cini..sebenarnya banyak lagi iklan raya yang dolu2 tapi korang boleh cari sendiri kat youtube..iklan2 nie sebenarnya ada sentimentel value kat aku..dan mungkin jugak korang..entah ler..susah nak citer tapi aku memang tersangat2 merindui waktu2 dulu...bagi yang lahir zaman milenium nie memang x berpeluang la merasa keindahan,kesusahan dan pengalaman pahit manis dulu2..itulah sebabnya ramai anak2 muda zaman sekarang semakin hilang rasa kesopanan dan hilang identiti diri serta lupa asal usulnya..ehmmmm

No comments: