lapooorrrrrrrr.....!!!!

Salam 2011....entry pertama untuk 2011...ye ker....hehehe...ape2 jer ler....hehehe
korang tengok entry atas tue kan...huhu...laporrr plak petang2 nie...td pagi mkn nasi goreng n bebola ikan...10 biji u know....hahahaa....dasyatttt..
Tahu apa yang aku teringin nak makan petang2 nie...huhuhu
haaa....nie kat bwah aku da letak....rasa mcm baru makn tp beli kedai jak...x sama gan buat sndiri...kuah asam pedas...aku lebih suka laksa kuah lemak mcm kt kg aku..kat umah aku selalu kalu buat laksa selalu kuah lemak yg diutamakn...huhu...kesedapan yg x terhingga....lapooorrrrrrnyaa..!!!!!!



JENG!!JENG!!JENG!!!

laksa kedah
(kredit to owner pic dalm google)
klau la dapat mcm nie petang2 hari nie...huhu...lngkah bestnya...nak buat stok bahan2 x der...nak kuar beli...huhu...lg la x mungkin...sb..???ade ler....he3




Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan