My Tabung

Buy present Online

Saturday, January 29, 2011

P Overseaaaa.....

Salam...hari nie penat giler...ngantuk n sakit2 badan...amboi..mcm buat kja teruk sangat...hehehe
actually semalam penaT berBBQ bersama kawan2...best...aku dah citer sal BBQ dalam post sebelum nie...
Semalam dah selesai hari nie p overseaa plak..kekekeke...oversea la sangat pdahal nek keta jak..bukn seberang laut pun...hehhee...ala..p sempadan siam jak la..kak zai la tu ikut suka sukie dia jak kata konon2 p sempadan siam tue ala2 g oversea la..p negara lain padahal seberang jalan jak bukn seberang laut pun...hehehe
best la p shoping sana..aku borong sakan periuk belanga..melayang jugak budget bulan nie...hehehe...tapi x pe la...beli benda yg memng nak guna...x rugi pun...sekali sekala...
maksih la kat fara n suami dia farid...sudi bawa aku...kak lela dan ank dia muhammad dan adik seopis aku ila.. ingat nak p borong lagi pas nie klau ada rezeki nak p sana lagi..hehee
ok jumpa lg untuk entry seterusnya...
daaa...

No comments: