Cerita Novela...

Salam...

Apa khabar semua hari ini...moga hampa semua sihat la no...aku besa jak...kadang2 sihat kadang2 x sihat...sekarang dalam mood kesihatan yang x memuaskan...tapi still ok lagi...x der la diuji dengan ujian kesihatan yang teruk...alhamdulillah..

Sekarang nie mood nak baca novel dah kembali sikit ...walaupun dah x sama macam dulu...dulu aku memang gilers betul gan novel nie...bukan novel ja...buku2 lain pun baca jugak...macam buku2 motivasi...tiap2 bulan spend duit nak beli novel n apa2 bahan bacaan yang menarik minat aku..tapi sejak aku asyik berinternet dan punya lappy sendiri nie...dah jarang nak layan novel lagi...sekarang nie yang boleh layan balik novel n buku2 sebab aku rasa dah bosan nak layari internet...bukan la x layan lngsung tenet cuma jarang dah nak hadap lama2 cam dulu...alhamdulillah....

Sekarang nie aku x start lagi beli novel...cuma baca kakak punya...dia pun suka jugak kumpul2 novel buat koleksi...salah satu novel yang dia beli dan aku suka sangat adalah AKU CINTA DIA nukilan SHARIFAH ABU SALEM...best sangat tau...bagi aku la..hampa nak tau best ke dak kena la cuba baca sndiri....hehehee

nie la cover dia...hampa p la cari kt kedai na..best tau...lama dah kuar novel nie...Ok la..aku nak kuaq dulu..nanti kalau aku ada apa2 nak cerita aku masuk lagi na...

salam....daaaa

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan