Comel...comelssss


Salam...

Apa habaq semua petang2 nie...harap semua sihat la no...petang nie nak share smetin yg comel2 gan anda semua...nie nukilan my pren..Dalila
ila nie seopis gan saya...muda 2 tahun pada saya...dia pandai lukis kartun tau..comel sangat...
so nie la hasilnya bila saya mintak tolong dia lukis karekter kartun saya gan kawan..saya suka sangat...
sukanya saya...thanks once again ats susah payah buat kartun ni untuk saya, miss ila ..
len kali buat g na...hehehe

so, jom layan gambar2 dibawah...



saya dan lappy kesayangan...hahaha


saya dan my fb fren yusra..comel x...hi3

pic2 kartun yg atas tue dia lukis atas permintaan saya...
yg bawah nie plak dia lukis untuk diri dia...just nak tunjuk hasil kja dia tue..comel kan..hehe
semua pic2 kat bawah dia letak dalam blog n fb dia...nak tengok g la ke link di bawah na...


nie karya2 ila..comel cm tuannya jugk...hehehee

thanks ila sb sudi lukis kat akak na..suka la..comel...hehehe

daaa..jumpa lg


Comments

sufihanan said…
sukanya saya ..

=.=' hihi
Pieja Montel said…
kalau kamu suka ..saya lagi suka...hehehee

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan