Sangkakan Darah Tinggi...Rupa2nya.....

Salam...
Hai semua...hari ini saya p clinic...sb dh x tahan dengan kepeningan kepala yang asyik berpusing...mula2 saya dok fikiq mungkin darah saya naik...tapi bila p clinic baru tau yang sebenar yang saya alami tekanan darah rendah...orang kata bahaya jugak darah rendah nie klau dibiarkan...huhu...walaupun benci ubat n x suka nak telan...tepaksa la demi kesihatan diri...huhu...makasih kat kak zai yang sudi bawa p clinic dan teman2 seopis yg ambik berat...huhu
Bila sakit2 mai tiba2 nie..dlm kepala mula la dok bayang benda2 buruk...mcm kematian...huhu...elok jugak fikir sal mati nie baru la kita x ingat nk kejor dunia sngat,,,tapi yang x best bila sakit mai baru la nak ingat pasai mati...awat masa sihat x dak dok fikiq pun....fikiq nak soronok jak...huhu....manusia macm nie la...bila2 susah baru nak ingat asal usul..huhu...x mau la jd lagu tue...semoga kita semua masih berkesempatan untuk bertaubat dan berubah ke arah kebaikan...syukur la Allah bagi sakit nie...x dak la teruk macam saudara1 kita yang lain...yang kena sakit teruk2...yang terpksa hadapi mcam2 dugaan dan ujian...kita baru sakit cam nie jak...insyaallah Allah bagi kesembuhan pada sapa2 saja hamba2nya yng dikehendakinya....
Nampaknya itu saja yang saya dapt share gan semua yang sudi jenguk blog saya nie...terima kasih la pada yang sudi membaca...saya kuaq dulu na...daaaaaa




Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan