Tahniah untuk Dia.....


Salam...
Alhamdulillah...Sejuta tahniah kepada akak seopis saya Rohana Moktar sekeluarga yang telah selamat melahirkan anak ketiganya, seorang bayi pompuan comel..(tercapai jugak hasrat kak Ana nak dapt anak pompuan) seberat 3.6 ..(beratnya...hehehe)..pada malam ahad bersamaan 13/2/2011 jam 8 malam ..klau x silap...kalau silap saya mintak maaf na kak ana...hehehe
Anak pompuan sulung kak Ana nie klau x silap baca kat fb tadi cik Ila tulih namanya Laili Izzati...amboi sedap nama anak kak ana na...hehehe...saya pun x teringat plk nak tanya nama anak dia walaupun dok mesej dia tanya kabor...apa da...hehehe...apapun semoga kak Ana dan suami dapat membimbing anaknya menjadi anak yang solehah dan membanggakan mak dan ayahnya di masa depan nanti...kami seopis belum sempat p tengok kak ana lagi sb kak ana sekrang sedang berpantang di rumah ibu mertuanya...tapi rasanya kak nur dah p kot petang tadi...kelmarin ada janji gan Ila nak p tengok pas balik kja...tapi sb saya sakit mata so ada someone usulkn kat saya jangan p dulu takut berjngkit plak gan anak kak ana,..well...entah la..saya malas nak cakap banyak ikut ja la..mungkin betul jugak kot...maklum budak2 baru lahir la kan...ehmmm
Tadi sempat tengok pic anak kak Ana dalam tepon kak Nur...comel cam abng2 dia jugak...montel dan sihat sungguh..maklum berat pun boleh tahan...hehee...x kisah la jnji sihat...itulah kak Ana selalu dok sebut masa dia dok mengandung dulu...alhamdulillah
Saya x dapt nak post pic anak kak ana sb x dak dalm simpanan saya..lgpun kena mintak izin mak dia dulu la....gambar anak x dapt saya letak gambar mak dia pun x pa la kan...hehehe
daaaa...jumpa lagi..

kak Ana yang sentiasa positif dalam hidupnya


p/s : Bila tengok kawan2 dah ada anak nie....teringin plak rasanya....hehehehe
ishhhh...tetiba tulisan jd bergaris plk..adoii...lantok ler yer...jnji dpat dibca udah ler...heheee

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan