My Tabung

Buy present Online

Sunday, February 20, 2011

Teka teki petang hari...

Salam..
apa habaq semua hari nie...petang2 nie dok buat apa agknya ya..msak2 juadah kot untuk minum petang...saya baru jak makn nasi tadi...dh kenyang so tunggu la malm nie plk..klau rasa lapor leh la masak cucur jemput2 kosong....hehehhe

sambil2 anda melayan cokodok atau jemput2 anda tue...sila2lah jenguk entry saya nie...ada sikit juadah untuk anda fikio2 ...hehhehe....elok la smbil mkn smbil fikio2 jawapan...jngn stress sudah...jngn risau jawapan saya ada bg kt bwah tue...x mau la anda penin2 sakit kepla dok memikio x dapt2 jwapan kan....hehehhe...layan je la...

teka teki teka tekuk...

soalan

1. Lubang ape yang rasanya hangat,nikmat dan nyaman..??

2. Minyak ape yang disukai lelaki..?

3.Kueh apa yang bungkusnya di dalam isinya diluar..?

4) Binatang ape power Karate?

5) Siape yang menemukan dompet kulit?

6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak
tolak?

7) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?

8) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?

9) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?

10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?

11) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?

13) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?

14) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas

15) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang,

16) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?

17) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?

18) Gajah terbang dengan ape?




jawapan
  1. LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik....hehehhe
  2. MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M
  3. Kuih salah bikin.
  4. Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.
  5. Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.
  6. Pintu yang ade tulis 'TARIK
  7. Pembohong
  8. Usus
  9. Kutu rambut
  10. Neneknye si katak
  11. Sbb lelaki ni kan 'buaya'
  12. Sekretari baik 'Selamat pagi tuan + Sekretari kurang baik 'Dah pagi ni tuan'
  13. Dua-dua tak kenal korang...hehe
  14. Tukang gali kubur
  15. Tahi hidung
  16. Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...
  17. Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa...gile ape...
  18. Dengan susah payah......
oklah semua....jangan marah2 na..gurau2 aje nie...semoga anda terhibur dan hilang sikit tensen anda tue....heehehehe

daaaa...semua...jumpa lagi ya....

No comments: