My Tabung

Buy present Online

Sunday, March 6, 2011

Cuti Kali Nie....

Salam...

Dah 2 hari kt kg...balik bercuti hari minggu...hehehe
adik saya pun kelik jugak...kata x mau balik..ceh...menipu nieh....huhu
x der la..sesaje la tue...nak gurau2 la konon2nya...x der maknanya la...hahahaa

sejak dua menjak nie...bila blik kg bawa balik lappy nie dh x best la...huhu
sb selalu klau bawa lappy balik...tenet laju jer...tetiba balik dua bulan kebelakangan nie...dh semput x selaju dulu...ehmmmmm....kjap2 no coverage,..sedih gila...ingat kt kg nie leh la bertenet laju2 buaiku laju sikit, tapi hampas kelapa betul...hahahaa...x pe la...mungkin ini ada hikmahnya...sekurangnya saya x der la dok mengadap tenet je kan...hehee

alhamdulillah, saya happy sesangat balik kg kali nie..hehe.
sebab ape...??muehehheehe...
haa...ada orang masuk meminang???...ape lagik...??dh bertunang...???
huhuhu....yg tue masih free lagi...x der maknanya...hahahaa
dok tunggu gak kot2 ada tpi huhu....no rezeki lagi la nak menimang baby....kekeke
amboiiiii....hahaha...
apa la yang saya dok merepek nie....hahahaa

actually pasal happy saya tue...biarlah jd rahsia saya jer...korng tau saya happy cukuplah kan...sebab musabab biarlah saya simpan sndiri jer...hehehe
yang pasti ia adalah sesuatu yg baik untuk diri saya...hope berkekalan la...insyaallah

daaaaaa......

No comments: