Pagi Senin....

Salam...
Adoi, terasa lama x update blog nie..walaupun baru seminggu ditinggalkan..
Nak buat lagu mana, x dak idea nak update entry terbaru...huhu

Hari nie senin 14/3/2011...hari pertama minggu ketiga bulan Mac...besa la kan...pagi isnin..hari pertama jugak nak start kja balik pas bercuti hujung minggu...bg sesetengan negeri cam Kedah dan sewaktu dengannya...dorang dah mula kaja marin dah...sb cuti hujung minggu dorang start hari jumaat dan sabtu...mcm kitaorang kat negeri Perlis nie...cuti hujung minggu hari sabtu dan ahad...

adoi!!!
malas x terhingganya nak mai keja pagi nie..tapi terpaksa la..kang merah lagi rekod kedatangan...hehehe
tapi tue la..orang cakap klau dah dari awal rasa malas nak keja..ada ja benda yg bikin jadi lewat masuk keja...huhu
saya terlewat lagi pagi nie...dah la masa nak g keja tue di 'set' cukup2 ja...hehe
kiranya klau sampai tue x der la terlewat..kira cukup2 ja masa nak thumb print...sedang2 elok..antara koi 7.58 - 8.00...so x sempat merah la rekod mai keja saya tue...hehehe
teruk betul kan...tapi tue la memang selalu automatik macam tue la yg jadi kecuali saya terpaksa melalui sedikit 'halangan' yang memerlukan saya datang sangat awai ke tempat keja..kira saya la yg paling awai sampai dalam 20 ke 25 minit awainya..'halangan' apa..???
hehehe..biar jadi rahsia saya je la...
Hari nie memang saya lewat lagi...x sampai setengah jam pun..cuma lewat tetap lewat la kan..ade la sikit masalah kesembelitan di waktu2 genting dan penting tue...makanya terlewat la saya...welll...hahaha ja la....hehehe

itu je kot untuk sekarang...kalau ada lagi sesuatu yg nak saya ceritakn..saya post ya..for now..
itu ja kot...ok
daaaaaa

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan