syukur.....

salam...

lamanya x update blog nie...x tau nak buat entry apa...maklum saya bukn blogger yg aktif atau dikenali...buat blog nie pun just untuk suka2 n nak luah apa yg saya rasa...klau ade yg terjumpa n terbca blog ni...silakanlah..saya hargai...

tadi dalam pukul 11 malam lebih, abang mai umah saya...antarkn siputih saya...alhamdulillah...syukur la..akhirnya smpai jugak putih kt tempat saya nie...insyaallah lepas nie saya harap x der la saya menyusahkan orang selalu...huhu

akan saya jga sebaiknya si putih nie...insyaallah...bila dah jauh dari kg...rasa macm kehilangan sesuatu plak...selalu putih dok terkurung ja kt kg..sekrang dh ada kt cini...x per la demi kebaikan saya jugak....




Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan