Maafkan Saya....

Ya Allah, x terniat untuk ku berfikir melakukan sesuatu sepertimana yg dia rasakan...Engkau telah mnghadirkan teman2 yg amat baik dalam kehidupanku....ku bersyukur padamu....peliharalah ukhwah kami Ya Allah....seandainya hambamu terlanjur melakukan kesalahan..maka berikn petunjuk ke jalan yg lurus dan benar Ya Alllah...


Saya x pernah menyangka kadang2 tindakan saya terhadap sesuatu perbuatan saya boleh mencarik dan menguris serta membuat seseorang terasa hati....ya, saya manusia biasa...kadang2 kita tanpa sengaja melakukan sesuatu yg sama sekali x disangka akan menjadikan keadaan yg tenang dan damai menjadi riuh dan menyerabutkan....saya x terfikir dan terniat untuk melakukan perkara yg x sepatutnya kepada seseoarang yg telah banyak menolong saya sejak dari awal saya mengenali dia...huhu...maafkan saya...benar2 maafkan saya....saya salah perkiraaan...saya salah tafsiran....saya ingat kita sudah benar2 sling mengenali dan memahami...saya lupa yang baikmana pun kita dengan seseorang kita x akan terlepas dari menyakitkan hati dia waima sengaja atau tidak sengaja...saya benar2 rasa bersalah...disaat saya sendiri sedang berserabut meikirkan benda yg x patut saya fikir...benda yang saya kongsikan dengan seseorang yg begitu dekat dengan saya...tentang hidup dan kehidupan keluarga saya....saya telah menyakitkn hatinya....
Sungguh saya kesali kesilapan mengunci pintu itu...mujur segalanya dapt dileraikan ketika itu jua...saya rasa bersalah kerna hatinya telah terluka seketika kerana saya...mungkin sekarang segalanya ok saja...tapi hati yg terluka bukn mudah nak menyembuhknnya...pasti mengambil masa...biarpun segalanya selesai seketika...maafkan saya ya sahabat....

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan