Ehmmmm......

salam...

Bulan 4 nie library buka sampai pukul 7 petang bg hari keja biasa...dan sabtu ahad pun buka jugak...nie semua sb nak bg peluang student mai study ...dowang nak exam x lama g...so puan anjurkn suh lanjutkan masa....kira overtime la...

saya excited nak buat overtime...konon nak tambah pendapatan yg kurang la...hehehe
tapi bila tiba hari minggu yg sepatutnya saya buat OT tue...adoiii,...kemalasan yg berganda2 datang...gan sakit kepala...macam2 la menmbahkan kemalasan itu padahal sebelum tu beria-ria benor nk buat...minggu nie memang hari mals sedunia bg saya...sb dalm kepala nie sedang berselirat memikirkn bnyak benda....sepatutnya saya x perlu nk fikir sangat tapi entah la...ia benar2 mengganggu saya hingga menjejaskn mood dan hari2 saya....apa la sangat klau nk difikirkn...huhuhu

minggu depan saya x buat OT jugak sb nak balik kg...ade hal sikit....saya pun x tahu nak hapy ke nak sedih ker...susah dan berat sangat bg saya...adoi...macm la nak fikir masalah negara kan...hehehe

apapun saya harap semua nie akn berakhir segera....harap segala dalm hidup berjalan lncar kemudian harinya walapun terpksa melalui dugaan dan laluan sukar buat masa sekarang....saya harus bersedia akhirnya nanti...apapun Allah lebih tahu....

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan