Demam korea Lagi....

Dah lama saya x tengok citer korea sebenarnya...tapi baru2 nie ( x baru sangat la...dalam sebulan lebih kot macm tue la...)kawan seopis ada mendownload citer Playful kiss kt ats tue....mula2 saya x tengok...ingat x seronok...tetiba terjngkit plak....hehee...best rupanya...ingat x best...mula2 saya dok hairan awat la dorang bergelak sakan sangat kt depan PC tue...dah tengok baru saya tau...hehee...nmpaknya sekrang nie dah terbalik..saya plak yg excited lebih....hehehe...bukan la pasai apa....suka benor saya tengok hero heroin drama nie....wahhh...very the comel and sweet gitu....dalam bnyak2 drama korea...baru dua couple saya minat sangat2...ye la..mungkin sb saya kurang melayan korea nie....dulu layan2 jugak cuma x melekat mcm nie la....klau dulu saya suka gandingan lee byung hung dan choi ji woo dalam Beautiful Days dan drama tue menjadi pilihan pertama saya sampai sekrang tapi nmpaknya dah beralih arah sikit la kot...hahaha....semua sb budak dua orang nie....kim hyun jung dan jang so min...hehee....minat semakin bertmbah bila saya tengok BTS drama nie...wahhh.....comelnya....very the strong cemistry...BTS drama nie semua siap didownload....hehehehe

x der la mengharap apa2 pasal dorang nie....ye la kan...susah klau nak mengharap dorang betul2 couple....mungkin feeling tue ada masa berlakon drama nie jer...ye la nak ambik mood kan...
tapi apapun memng suka sangat gandingn dorang dalam drama nie...
hehehe....jangan marah arrrr.....sekrang nie klau nak tahu citer2 terbaru dorang...sya folow je blog yg berkaitan gan dorang berdua....bukn la fanatik cuma suka sangat tengok dorang berdua...bila bersama mcam ada satu aura yg boleh buat orang tengok nak senyum jak...sweettt gitu...lagu2 dalam drama nie pun best ...suka dengor....muahaahaa....feeling mcm budak2 remaja plak....kekekee

sweettt and very adorable kan dorang....

peminat dorang mesti faham klau ditanya sb apa minat 'couple' dalam drama Playful kiss nie....susah nak terangkn tapi setiap orang ada pandangan masing2....mungkin bila dua2 berlakon drama lain plk gan pasangan yg berbeza mungkin pandangan yg sekrang nie pun boleh berubah ....tapiii....
sekrang nie...saya cuma suka gandingan dorang bersama jak,,...heheehe

Bagi yg belum layan drama nie...silalah layan...memng best....sekrang nie dok layan citer jepun plak...hehehe
ok...fighting...chayok2...

p/s ; thanks kat cik Dalila sb download and promot citer nie kat kitaorang....heheehe...jasamu dikenang....kekekeke

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan