Makan2 lagi...


salam...
sory la sb asyik post pasal makanan jer...saya memng x der idea nak buat apa2 post yang 'penting' sekarang...so gunakan saja apa yang ada sebagai entry...janji hidup dan berupdate jugak la blog saya nie kan...hehehe
sebenarnya dah lama saya buat nasi goreng nie cuma x sempat nak letak kat blog jer...bukan la sibuk bebenor cuma mood x dak mari nak berbloging...hehehe....so terlewat sikit la...x kisah janji ado....
resepi nasi goreng nie x payah la kot nak bgtau sb saya goreng mcm besa ja...macam orang selalu buat la...x der yang luar biasa pun...so x der apa2 kesan pun klau saya x bgtau...ala,goreng nasi...x kan la x tahu kan...semua leh buat....nie saya guna cara paling simple sekali..tumis bawng putih dan merah,masukkan sedikit cili kering,masukkan perencah nasi goreng adabi,letak sayur kubis,masukkan nasi dan perasa secukupnya...gorengkan dah pun siap.lepas tue boleh ler makan dengan hati yang hapy dan penuh taman bunga....hahahahhaa
kan selalu diucap " kenyang perut suka hati ''..tapi klau terlebih kenyang....masalah menanti...hehehe

so jumpa lag untuk entry seterusnya semua...
:-))

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan