My Tabung

Buy present Online

Wednesday, August 24, 2011

Menu berbuka...

Salam...
Tak ada yang istimewa pun...just nak meneruskan keaktifan mengupdate blog....maka saya letak je la apa yang saya rasa nak letak...hehehe....jangan marah ekkk...sebab macam ginilah blog saya...blog suka hati jer....just nak fun2...lepas tension...lepas semua yang ada...janji hapy...bg yang sudi mai melawat tue...terima kasih saya ucapkan, saya amat hargai....:-))

Nie menu buka posa 22/8/2011
mee bandung x berapa nak jadi....nak panggil apa pun tak tau la...hehehe
teringin nak makan..so buat la...main campak2 jer...orang cakap masak x perlu sangat nak ikut turutan...campak2 lagi best dan sedap...betul ni...tak tipu punya...cer try....hehehehe

mee bandung yang memang tak bandung langsung dan bukan dibuat di Bandung atau oleh orang Bandung ...he3

selain mee, ade jugak menu lain tapi yang lain tue semua beli kat bazar jer...tapi bukan saya yang beli la...kawan2 yang beli...pakat2 beli sorang sikit...berbuka sekali kat rumah saya....so meriah jugak la menu termasuk la orang2nya....kekeke

p/s: tue jer nak citer....len kali kalau saya masak lagi saya tempek k...resepi sila cari sendiri ekkkk.....:-)0

No comments: