My Tabung

Buy present Online

Tuesday, September 6, 2011

Raya...ohhh...RayaMerdeka....

salam....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN DAN SALAM KEMERDEKAAN YANG KE 54...

maaf ler sb lewat update...raya dh lepas beberapa hari dh begitu jugak tarikh hari merdeka 31 0gos yang lepas..al-maklum la...nak raya kan..sibuk nk siapkan apa2 yg patut...
Raya korang mcmna tahun nie...huhu...seminggu cuti raya kat kg...x berjalan mna pun...kenape??korang agak kenape...huhu...saye dijngkiti virus demam selsema pada malam raya lgi..sedih la...tapi hari2 terakhir sebelum balik semula memulakan tugas di opis...sempat jugak la p beraya rumah teman2 rapat sekampung...jadi la dari tak der langsung kan...

apapun saya nak mohon maaf atas segala salah silap saya samada sengaja atau tidak sengaja kepada semua samada yang mengenali saya secara peribadi atau tak...tak kira la...di luar atau di alam maya...semoga ukhwah kita semua berpanjangan hingga ke akhir hayat...
bagui teman2 rapat yang terasa dengan sikap saya yang mungkin tak saya sedari melukakan dan menguris hati semua...saya menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki...
semoga kita berjumpa lagidi ramadan dan syawal tahun hadapan jika Allah menginzinkan...insyaallah

p/s: buat teman2 lama yang selalu jer menerima kiriman kad raya dari saya tiap2 tahun tue..maaf ler sebab tahun nie tak dapat nak mengantor macm thun2 sebelumnya...budget dh kurang.. setem dh mahal..kad raya dh kurang...hehehhe...bukanlah...tak sempat jer..

No comments: