My Tabung

Buy present Online

Sunday, October 30, 2011

Shoping at Cmart..

Hari Jumaat baru2 ni, 28 oktober saya dengan member2 seopis keluar ke pekan Arau...,
maklum hari Jumaat rehatnya panjang sikit dari biasa...
so kitorang g la pasaraya Cmart kat pekan Arau tue...
ada shoping sikit2 apa2 yang patut...,
tak boleh nak membazir ikut suka jer...
nak kena berjimat jugak...
maklum la kan...
gaji pun dah tak _______
hehehee...sila isi sendiri na tempat kosong tue mengikut kreativiti sendiri...,
hahhaha...,, :-p

Jom usha (kata orang utara)apa barang2 yang sempat saya cekup dan snap gambarnya kat Cmart.....

epal..,
dah lama tak makan buah so cekuplah dalam
5, 6 biji kalau tak silap...,

cili hidup...,
tak beli pun cuma beli cilipadi jer...,

air Bliss from Nestle..,
i really love this...
my favourite..,,

susu kot..,

tauge..,,
saya beli gak sikit...,

beras jati...,
bahan utama yang saya nak cari sesangat masa mai shoping..sebab kat umah dah habis licin....,

nile la barang2 yang telah merobek poket duit saya..., :-p
hehehe...,
actually nie baru separuh...sepatutnya penuh lagi dalam troli sebab saya share troli nie dgn member2...,
masa snap pic nie kami masih mencari lagi barang2 yang nak dibeli....,

enough for this time...jumpa lagi bila kelapangan....,,#



No comments: