Cuci2 apa yang patut

Salam....

Pepagi buta begini...ketika orang lain sedang enak melelapkan mata...saya pulak asyik berjaga...entahlah..mata masih tercelik luas...mungkin dah puas tidur kot semalam...yo,la...kan hari minggu...orang bujang macam saya nie..apa sangat la nak buat kan...padahal ada ja kerja yang nak dibuat tapi asyik mempostpone je semua kerja...haiii..!!! apa la anak dara nie kan...hehehe...

So oleh kerana mata tak mahu lelap dipagi yang indah nie...(esok confirm pening kepala nie...dok berjaga malam ke pagi..naik darah tinggi nie..huhu..)saya buat la benda yang saya suka..blogwalking...macam2 blog saya terjah..(ewahhh!!..,ingat melodi ke ape nak terjah2 ..apa kes...hahaa)...saya memang suka blogwalking ni...tak kira waktu..suka baca blog orang...macam2 benda baru saya dapat...tapi saya tak pernah tinggalkan jejak kat mana2 blog yang saya jenguk kecuali blog yang memang saya dah biasa contohnya blog kawan2 terdekat..blogwalking ni bagus jugak sebab banyak informasi kita boleh dapat...ye la..blog picisan macam saya nie...selalunya kurang isi...hanya cerita2 yang berkisar tentang diri sendiri dan kawan2 je...tapi bila jenguk blog orang lain...baru la terbuka sikit apa yang tertutup tue...(aurat wajib ditutup ya...)maksud saya minda dan cara pemikiran kita la...bukan meniru atau menciplak..sekurangnya kita ada idea nak menambahbaikkan blog kita nie berpandukan apa yang kita tengok kat blog orang...ala.,macam role model la..lebih kurang gitu...korang semua cerdik pandai kan...mesti faham apa yang saya nak sampaikan...:-)

Berbalik pada tajuk kat atas tue...bila dok sibuk berblogwalking...dapatlah sikit2 informasi...rupa2nya kalau kita letak banyak sangat benda kat blog nie...boleh buat blog kita jadi berat dan lambat nak loading...ye ker..?? saya pun tak tahu sangat,kalau boleh nak letak banyak lagi hiasan biar blog nampak menarik,tapi bila terbaca komen2 bloger lain tentang hal ni...saya pun dengan rajin delete la yang mana saya rasa tak perlu sangat diletakkan kat dalam blog ni...sayang jugak nak buang tapi ok je la..sebab saya pun bukannya suka sangat hiasan yang over2 nie...hehehe...so cuci2lah yang mana patut...tapi ada plak hiasan baru yang saya tambah..tunggu la dulu dalam 2,3 bulan lagi baru saya buang...hehehe

jumpa lagi di entry seterusnya...

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan