My Tabung

Buy present Online

Saturday, December 31, 2011

Siri Tayang Makanan... :-)


Masak Lemak Telur bersama Ikan Perkasam dan Daun Gajus....

Lauk tengahari tadi...apa macam ..nampak menyelerakan tak..??
Boleh la kan...dari tak der langsung...orang bujang masak...
hahahahaa....


Nasi Putih bersama Ikan Perkasam dan Daun Gajus

yang ni pula masa makan malam....
Bukan malam ni tapi malam kelmarin...
makan pun dah lewat...dalam pukul 11.00 malam saya masak sebab lapar sangat....
Ikan perkasam ni sedap...tak masin sangat...beli kat kawan...mama dia yang buat...
memang menaikkan selera...mujur la dah lewat sangat...so makan ala kadar je...
:-p


P/s : Daun gajus tu saya kutip kat bawah kuarters...kakak satu opis yang tanam masa dia duduk kuarters dulu..tapi la ni dia dah pindah..so dia wakafkan....dapat la pahala kan sebab orang dok kutip makan...tq kak zai sebab tanam banyak pokok untuk kami ...boleh la jugak makan ulam free...hehehe


Lot Of Love,
Emas Delima

No comments: