My Tabung

Buy present Online

Wednesday, April 25, 2012

Sibuk ke...?? :-p

Pertengahan bulan 4 ni sibuk buat ot.....walaupun mental dan fizikal rasa penat sikit...tapi tak pe...bukan selalu....2 kali jer dalam setahun...so mesti hargai dan jangan sia2kan peluang yang ada...

Hujung minggu ni nak balik kg...dah lama tak balik...last balik pertengahan bulan 3 masa kenduri kakak dan kenduri arwah abang...ambik cuti sehari bersambung sekali dengan cuti hari buruh...nak lepak panjang sikit kat kampung....kalau boleh cuti raya nanti nak ambik panjang sikit....tapi cuti tahunan pula dah tak banyak...sebab tu la dok pulun buat overtime...nak claim cuti gantian...kalau boleh tak mau claim duit tapi tengoklah dulu camna...

rindu kat mak...rindu kat semua...rindu segala2nya....aduhaii

No comments: