My Tabung

Buy present Online

Sunday, April 28, 2013

Masalah:Iklan yang datang entah dari mana,iklan yang entah apa2 pula tu...


Nak minta jasa baik semua yang terview atau tak sengaja membelek blog saya ni..
Korang ada masalah macam ni tak, tiba2 blog korang ada dtempek iklan2 yang entah dari mana datangnya.Kadang2 iklan tu macam dalam gambar kat atas tu, kadang2 iklan tu lebih besar dan panjang saiznya hingga menutupi post atau entry saya..Oleh sebab saya selalu melawat blog orang saya tahulah rasanya.Memang angin,berasap nak marah jea la bila buka sesuatu blog tu timbul papan iklan macam tu menutupi post sampai nak baca pun tak boleh..Dah tu kadang2 nak delete iklan tu tak ada plak butang pangkahnya...Geram la..

Saya kurang arif sikit pasal semua ni..kalau boleh tak mahulah blog saya ni dihinggapi papan iklan yang mengganggu orang nak baca post di blog kita..kalau iklan nuffang x apalah sebab kita yang letak.Letak tempat yang tidak mengganggu post atau entry...Nak buang macammana ya iklan tu..saya pun tak tahu tiba2 aje muncul...
Please help me...


Emas Delima


No comments: