Corat Coret Hari Minggu...

Assalamualaikum...

Today is Saturday..
No,Its Sunday already..the time is 12:++am now.
Wah, what im doing right now..cannot sleep lol..
Not sleepy yet..i think that its penangan Nescafe the pekat one yang aku bancuh tadi.
Hahaha..berterabur english aku...Oh My English..
Dah la rojak2kan dengan BM..marah Dewan Bahasa Dan Pustaka..huhu

Sebenarnya aku banyak story nak cerita kat sini tapi entahlah..tetiba im blur.
Nak karang ayat sedap dibaca pun dah tak tau how to start..Cuti hujung minggu aku sangat2lah bored..
Sangat2 membosankan.Nak mengadap tv pun tak ada moods..nak berfacebook pun aduhai...
Tak ada keseronokkan lagi macam dulu..Kat opis pun dah di block..huhu...padan dengan muka..

Satu lagi pasal internet..Adoi,celcom broadband aku ni sangat2 la lembab macam siput sejak bermenjak ini.Sangat2 sakit hati.Kadang2 nak buka tengok cerita online pun berloading aja kejanya..sampai terlelap mata menunggu..Terfikir juga nak terminate nak try ambik yang lain pula.Tapi aku takut lebih kurang sama macam Celcom aja..Lembabs siput gitu...huhu..Kesian si siput,apalah salah dia dalam hal ini...hahahaha

Dah lama tak masak yang berat2.Agak2 esok adakah aku akan merajinkan diri yang serba M ini untuk masuk ke dapur kecil di kuarters itu untuk memasak sesuatu yang sekarang sedang tergambar di kepala otak aku...Mudah- mudahan...please angin R..datanglah ya...


PS: Sekarang ini aku suker sangat bergambar tak macam dulu2..Malu la konon..Tapi sekarang..huhu...folder gambar dah penuh dalam lappy...tapi aku tak ada camera pun..sebab itu juga kalau aku update pasai makan2 aku tak boleh nak post gambar dan selalunya gambar2 yang aku ambik tumpang guna handphone kawan2 aja..So,ingat nak beli satu...harap2 jadilah...

Adios......

Comments

CENDOL MANIS said…
sabaqla pija . . .hidup ini penuh dugaan dan ranjau duri yg jauh lagi . . .yg akan kita tempuhi, kuatkan semangat dan byk2kan berdoa . . .agar hidup kembali ceria . . .hidup!!! R. .he3 .. take care my friends.

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan