My Tabung

Buy present Online

All about My Blog

As Salam,

  • Satu2nya blog yang aku wujudkan buat masa sekarang, tu pun malas nak update.
  • Sekadar berblog untuk meluahkan rasa yang ada dalam diri ini yang bergelar hamba kepada Allah s.w.t.
  • Buat blog sebab terpengaruh dengan kawan yang bernama Cik Nur Dalila Azhari (sufihanan.blogspot.com).Kiranya dia ni orang penting jugalah dalam tertubuhnya blog ni..hehe
  • Blog ini direkacipta pada April 2010.tarikh sebenar tak ingat.
  • Pasang niat untuk menjana pitis yang lebih melalui iklan di blog seperti blogger lain,income lain selain dari gaji bulan2 untuk menampung kehendak dan keinginan yang tidak pernah puas dalam hidup...haha..tapi sapelah sangat yang layan blog aku yang entah apa2 ni kan..so income x de la..hahahaa
  • Pasang angan2 juga nak jadi blogger yang dikenali macam Hanis Zulaika..kekekeke
  • Terfikir juga kadang2 nak delete blog ni tapi sayang pulak la.


Buat masa sekarang tu dulu la...ada lagi nanti i tambah...hehehe

No comments: