My Tabung

Buy present Online

Monday, January 10, 2011

AJL 25...The Winner

Ana Rafali

Salam...
Rasa korang semua dah tahu kan kptusan Anugerah Juara Lagu 25 semalam...tp aku nk update jugak la biar pun lewat sehari...hehee
kat bawah nie senarai pemenang Juara lagu 25

Inilah keputusan penuh/senarai pemenang Anugerah Juara Lagu 25 (AJL25).

Juara AJL25: Tolong Ingatkan Aku, Ana Raffali (gambar)

Naib Juara AJL25: Drama King, Meet Uncle Hussain dan Black

Tempat Ketiga AJL25: Noktah Cinta, Hafiz AF

Persembahan Terbaik: Hanyut, Faizal Tahir

Vokal Terbaik: Noktah Cinta, Hafiz AF


Mcm selalu kan...apa orang ckap rumah dah siap pahat masih berbunyi...heeheh tiap2 tahun mcm tue...smpai dengar kata ada adegan baling kerusi...haha..lawak la plk dorang nie..mcm tue pun nk bising2..dah rezeki dia teriam jala..mungkin juri nmpak apa yg kita x nmpak...ehmm...tp biasa la tue..adat pertndingan...aku x ambik pot sngat sapa menang sebnarnya...walaupun kdang2 nmpak aku mcm excited sngat....hehehe...saje suka2...

AJL kali nie dua orang artis yg aku suka bertnding untuk pertama kali...walaupun SHAHIRA x menang aku tetap puas hati sb dorang berkesempatan merasai jugak pengalaman bertanding di AJl walapun baru beberapa bulan jd orang seni...hehehe

sape SHAHIRA..????hehee..la korang x kenal rupanya...hehehe...biarlah rahsia aku jak...yg penting pertama kali aku suka artis nie...yg aku care sngat2..susah nk ckap kenapa aku suka tp budak dua nie memng sngat comel dan qiut..pasangan yang sepdan...well...klau korang tahu ...ok...x tahu pun ok jak...minat masing2...hehehe

oklah jumpa g ya...daaa


No comments: