Antara Aku Dan Saya...

Salam..
Apa habaq semua hari nie...harap semua dalam keadaan sihat la no...saya masih dalm konduksi yang x berapa sihat lagi...masih dok penin2 sikit lagi..harap cepat2 la lega...insyaallah
Hari nie ikut hati malas nak taip apa2 tapi tetiba rasa bosan yang amt..so masuk la sini jap nak conteng sikit2...nal luah rasa yang terpendam...heheee
Antara Aku dan Saya...????apa tue tajuk yang saya letak tue...haaa...hampa jangn confius na..tue bukn tajuk novel atau skrip drama tau..walaupun bunyinya ala2 tajuk drama dan novel gitu..hehe...bukan...sebenarnya mcm nie...sekarng nie saya dok fikir nak guna panggilan kata ganti diri buat diri sendiri yang mna satu samada saya atau aku tiap kali saya conteng2 blog saya nie...yang mana lebih sedap dibaca oleh saya sendiri...mula saya buat blog nie untuk diri sendiri ja so bila conteng kt sini ala2 macam diari la...syok2 sendiri jak sebenrnya masa nak buat blog nie...so lebih sedap klau letak aku(merujuk diri)...tapi bila fikir2 walaupun blog saya nie x diketahui sangat...x mustahil ada jugak yang tersesat masuk and baca apa yang saya tulis..so klau tulis aku tu rasa mcam kasaq la pula kan...so saya ingat nak tukaq kata ganti nama jadi sAYA plak...actually saya dah mula guna kata ganti nama SAYA kt post saya semalam..hehhee...tapi ikut kesedapan hati jugak la...klau rasa nak guna aku..saya bedal jak...heehehe..dah besa la katakan...heehehe
ehmmm...actually x kisah la kata ganti nama camna pun janji hati mau baik..x mau ada dengki2 kt orang....sombong diri...rasa megah..or mana2 yang negatif..kena positif jak kan...tapi tue la susah jugak nak fikir positif jak sebab selalu yang berlaku asyik negatif...hehehe...tapi ada sorang kakak seopis saya cakap...bukan saya cakap na...hehehee...klau kita fikir positif ..positif la jdnya..klau kita fikir negatif..negatif la jadinya...kita adalah apa yang kita fikirkan...ehmmm....anda palk bgaimana...nak pilih POSITIF atau NEGATIF...terpulang....
daaaa...

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan