My Tabung

Buy present Online

Sunday, May 15, 2011

kursus menghias kek....


Salam...

Hari Jumaat baru2 nie 13/05/2011 saya dan teman seopis kak Ana mnghadiri kursus menghias kek bertempat di banquet Jabatan Hospitaliti dan Pelancongan....dekat jer..dalam kawasan tempat kerja kitaorang jugak..memang best sangat2...walapun x tahu apa2...tapi bila dah hadiri kursus macam nie sedikit sebanyak pengetahuan tue dah ada la sikit2...so lepas nie kalau rasa nak belajar buat kat rumah...boleh la kot...hehehe.....insyaallah...tapi klau nak betul2 mahir kena selalu masuk kelas la...baru la cepat sikit nak cekap bab2 nie...x kiralah apa2 ilmu pun...kena selalu dipraktikkn barulah boleh mahir kan...tapi sekurangnya syukur lah dapat mempelajari sesuatu yng kdang2 x semua orang dapat merasainya...hehehe

apapun layan la pic2 kat bwah tue yer..tue jer gambar yg ada...yang tue pun kawan yg tolong snapkn guna handphone dia...klau x, x merasa la nak ada pic2 sebagai kenangan...

check it out guys.....

kek2 yang dihias oleh kami...cantik x...boleh la kan dari amatur...ok la tue...hehehe


peserta2 kursus bergambar kenangan bersama


kek yang nie chef pakar yang mengajar kami sediakn tau...hehee













No comments: