Apa yang istimewanya hari nie...

As salam...

uhhh...,lama sungguh tidak mengemaskini blog...seperti biasa bukan tiada masa cuma tidak pandai mengatur masa hingga masa yang ada terbuang begitu saja...well wat to do...



AL-ASR  103: (1-3)
DEMI MASA!
SESUNGGUHNYA MANUSIA ITU DALAM KERUGIAN-
KECUALI ORANG-ORANG YANG BERIMAN DAN BERAMAL SOLEH, DAN MEREKA PULA BERPESAN-PESAN DENGAN KEBENARAN SERTA BERPESAN-PESAN DENGAN SABAR.


Berbalik pada tajuk kat atas tue,hari nie 22-12 adalah hari paling istimewa bagi saya...can u guess wat????...hehee...actually today is my birthday...

Hapy birthday to ME, Hapy birthday to ME, Hapy birthday to ME, Hapy birthday to ME...
hahaha..poyo...nyanyi untuk diri sendiri....ade kesah....hahahhaa


Alhamdulillah, Allah masih memanjangkan umur saya di dunia fana nie...saya bersyukur sangat2 kerana masih disini...masih mampu menghirup udara Allah Taala, masih mampu bergelak ketawa, masih mampu bergurau senda dan masih mampu melakukan semua yang selalu saya buat...walaupun dalam sebulan dua ni saya menghadapi sedikit masalah kesihatan yang tak menentu..Saya juga sedar kehadiran hari ulangtahun kelahiran tahun nie menandakan bahawa saya semakin menuju ke usia matang yang pastinya memerlukan lebih banyak perubahan yg lebih ke arah kebaikan...insyaallah...saya akan terus mencuba...mencuba memperbaiki diri untuk menjadi yg lebih baik...

Apa yang istimewa hari nie..??sambutan hari lahir...??ucapan hari lahir...???
hehehee...Tiada apa yang istimewa pun...tiada sambutan yang saya terima...tiada ucapan hari lahir yang berjela2...jujurnya hari ni saya hanya menerima dua ucapan hari lahir yang boleh dikatakan benar2 tanpa dirancang atau tanpa diberitahu yang hari ini adalah hari lahir saya...kecewa...?? well, tak ada plak...saya biasa ja...sebab saya dah biasa...saya dah agak dari awal lagi....dah tua dah...tak mengharap pun...kalau ada yang ingat alhamdulillah la..tak ingat it's ok...lagi pun saya pun selalu juga terlupa hari lahir orang2 terdekat dan rapat dengan saya...fair la kan kalau orang tak ingat pun...hahahaa

Ada  1 jam lagi tarikh 22-12 2011 akan berakhir dan diganti dengan tarikh baru...saya tak meminta apa2..saya tak mahu apa2...cukuplah saya dikurniakan kesihatan yang baik, sihat tubuh badan, sihat hati dan perasaan dan masih bersama orang2 yang saya sayang,.. mak yang sentiasa dihati dan dikasihi begitu juga family....dan tak lupa buat teman2 yang sentiasa menemani..jauh dan dekat...yang sentiasa membuat saya tersenyum dan adakalanya duka...tapi yang pastinya saya gembira...punya semua di sisi disaat saya memerlukan...sayang korang semua...thanks for everythings...

Lot Of Love,
Emas Delima...


Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan