My Tabung

Buy present Online

Wednesday, December 28, 2011

Susu untuk kolesterol....

Nesvita Omega Plus...

Tentu semua pernah tengok iklan susu ni kat tv kan...
Ala...iklan yang anak pakcik tu syorkan supaya ayah dia minum susu ni untuk turunkan kolesterol..
So, nampaknya saya pun dah jadi salah seorang peminum susu Nesvita Omega PLus ni..
Baru je beberapa hari dok try...tapi rasanya boleh la diterima tekak...bukan apa, saya ni kalau susu kurang sikit...lainlah kalau dicampur gan air minuman lain cthnya kopi susu ke...teh susu ke...boleh le jugak...tapi susu mesti kurang...tak bape suke....hehehe
Tapi memandangkan kolesterol dalam badan saya ni agak high jugak...(check kat clinic)..terpaksa la berikhtiar mencari bantuan untuk menurunkan kadar kolesterol ni...so selain minum susu nie...agak2 ade cara lain tak untuk menurunkan kolesterol...kalau ada minta tolong semua bagitau na...mana la tau ada petua2 tertentu...
kalau boleh petua2 untuk menurunkan kadar tekanan darah tinggi jugak dialu2kan... :-)))
Jumpa lagi...

Lot Of Love,
Emas Delima

5 comments:

sufihanan said...

amek herbalife, minum air byk2 (paling2 5 botol sehari), jgn amek mknn berminyak (yg goreng2 of coz) makan syur2 dan buah byk2. ce cube ce cube ...

Emas Delima said...

herbalife mahal la cik sufi oii...x mampu chek nak beli...kekeke

Baiz said...

makan oat ler...amal setiap pagi :) murah dan paling berkesan..

Emas Delima said...

oat? hehee...insyaallah...

Anonymous said...

try buah tunjuk langit. sy ada byk..