Hindi's Drama..Im start again

Hai everyone....

Aduhai benci sungguh la bila dah terlekat dengan sesebuah drama ni...tambah2 lagi kisah love story...yang romantik and penuh dengan scene2 yang sweet...tak perlu adegan2 yang terlalu melampau...dan sangat membuat kita tak sabar nak tahu penghujung cerita...tapi yang paling tak suka drama tu pula yang episode panjang berjela2...huhu...entah macamana la boleh tersangkut ni...parah dah macam ni..

Sekarang ni saya tengah asyik mengikuti sebuah drama hindi di zee tv...PAVITRA RISHTA...alkisahnya bagi yang ikut citer ni memang dah lama sangat ditayangkan dan masih tak habis2 lagi...saya sebelum ni tak adalah mengikut sangat pun..just tertengok macam tu ja...saya tak sengaja terikut citer ni dari tahun 2011 kot dari zeetv rankaian astro Malaysia..Kisah mengenai Archana dan Manav...kisah tentang pengorbanan dan permasalahan wanita di India...nak tau lebih lanjut please klik here. kalau tak salah masa saya tengok tu watak Manav tu masih orang yang sama...cuma dalam sebulan ke dua gitu saya tertengok balik dan rupanya dah bertukar orang pulak si Manav tu..yang lain masih sama watak utamanya cuma ada sesetengah watak tu ada yang dah tiada pun...yang saya dok tengok sekarang kisah manav dan archana yang sudah 18 tahun terpisah dan sekarang kena duduk bersama di rumah lama mereka dulu selama 6 bulan sebagai syarat untuk mereka bercerai...anak2 dorang pun dah besar...yang nak dijadikan ceritanya saya ni minat la juga kisah dorang ni tapi maaflah nak ikut drama yang beratus2 episode macam cerita indo...latin atau sewaktu denganya memang bukan saya la...tak larat mak na...hehehe...kadang ja saya tengok tu pun tertengok sebab tu dapat tau watak manav dah tukar orang baru...pasai pa tukar orang maleh plak nak cerita panjang2...hehehe...cari la info sendiri...hahaha....

Yang buat saya dok mengikut balik cerita ni sebab watak baru dalam drama ni...kiranya kisah cinta ala2 manav dan archana tapi zaman anak2 mereka la pula...saya ni memang tak tahan kalau tengok couple on screen yang sweet and romantik bagai...suka tau...tapi bukan la semua...yang benar2 saya rasa sweet dimata ja saya betul2 minat...saya suka second couple dalam drama ni arjun dan purvi yang dimainkan oleh rithik dhanjani  dan asha negi..sweet gitu scene2 dorang dari dorang mula jumpa bergaduh bagai sampailah dorang sedar depa jatuh cinta dan halangan2 yang dorang kena tempuh macam manav dan archana..purvi ni anak angkat archana   dan arjun pula anak kawan baik manav...kalau korang dah ikut cerita ni dari awal2 dulu mesti faham...nak cerita balik susah dan memenatkan sebab banyak sangat nak kena cerita...sekarang ni saya cuma fokus kisah arjun and purvi...kat zeetv Malaysia ni episode dia tak sampai separuh lagi..kira kisah cinta arjun dan purvi pun masih belum bermula...sipi2 ja masih baru nak bunga2 cinta yang kecik2...masing2 tak sedar lagi tentang feeling dorang untuk each other..so nak cepat cari jer kat youtube atau mana laman web...dorang ada update episode terkini...


purvi and arjun sweet kan dorang....

Dan sekarang ni memang saya sangat frust dan heartbreaking sebab arjun dan purvi dah terpisah...hahaha...over betoi kan...drama ja tu..well sesekali nak feeling2...drama hindi dengan filem hindi ni feelnya lain sikit bila tengok..feeling tengok drama hindi ni ala2 tengok drama korea la...begitulah rasanya...filem pulak tak terasa sangat sebab penghujung cerita  dia kita tak payah nak tunggu lama2...habis dalam time tu juga kiranya hari yang sama ja....Saya rasa yang kisah arjun dan purvi ni lebih sweet ditengok dari cerita dalam filem hindi walaupun dorang ni bukanlah pelakon filem cuma pelakon tv sahaja dan bukanlah pelakon popular bagai macam Srk dan Kajol..yang paling kita suka cerita hindi ni biasa la kan drama ke filem ke tentulah ade 'eyelock' gitu...tu yang feel lebih tu....hahaaha...sweetnya...kalau filem hindi sesweet mana pun couple tu on screen saya tak la mengharap depa jadi couple yang real bagai diluar...entahlah sebab apa saya pun tak tahu mungkin sebab ada yang dah jadi laki atau bini orang tapi dalam drama ni saya rasa si asha dan rithik dhanjani kalau couple of screen pun sesuai la dorang...suka tengok dorang gurau2 masa dok shooting kat set...lagipun dua2 masih single tapi kalau dah ada yang punya memang tak der can la...hehehe...mampus feeling bagai nak rak...hahahaha...tapi tak apa...saya ni sekejap ja feeling bebagai camni nanti bila dah bosan hilanglah...manusia kan...biasalah macam ni...

For now arjun dah kahwin gan anak kandung archana...kalau berminat nak tahu kenapa dia kahwin dengan orang lain sila tengok la sendiri na...kadang2 rasa geram pulak bila dorang ni switch cerita ni jadi macam tu...rasa macam dorang ni memang nak panjangkan lagi episode drama ni...sekarang pun dah hampir 800+ episode..nak tengok pun malas sebab scene2 sweet dan romantik arjun purvi atau fan dorang panggil Arvi tak berapa banyak...yang lagi tak leh terima setelah di hidangkan dengan aksi2 romantik dan sweet Arvi dorang boleh pisahkan pula..ye la drama punya merketing tapi cukuplah kot...letih na tunggu ending yang betul2 happy ending..what a waste for 6 months Arvi love they show us...nah ambik kau english bagai...kekeke...grammar entah kemana...lagipun cerita Pavitra Rishta ni memang dah lama sangat tayang....tapi mengharap sangat la...kisah cinta arjun purvi berakhir dengan happy ending juga..kalau tak memang rugilah selama ni dok tengok kisah cinta dorang...tiba2 ending tak menepati kehendak penonton....memang tak semua cinta bersatu tapi kalau cerita hindustan rasa kureng la pulak kalau hero heroin tak bersama tak kira la hidup mati bersama ke...betoi tak?

Cukuplah for this time...lotih nak karang ayat...hehehee
Kalau nak tengok scene2 yang sweet dan romantik Arjun dan Purvi cari je dalam youtube..
Taip je Arjun and Purvi love scene...keluarlah nanti...apapun ni cuma sekadar untuk hiburan semata2...tetap ada batasan cuma pepandai la kita ekkk....
Jumpa Lagi ....


Lot Of Love,
Emas Delima

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan