Nothing

Salam dan Hi blog n all my silent readers...

Lama sangat rasanya tak update apa-apa disini.Entah kenapa bermacam benda bermain-main  di kepala tentang blog ini.Ada kala rasa nak buat yang baru dan delete the old one.This one.I dont know.Want to start something fresh.
Lama sangat kan tak aktif.Last entry bulan Ogos 2014 sekarang dah bulan 3 2015.Berapa bulan dah biar bersarang aja blog ni.sangat kurang rajin nak menaip.But let it be.will do it one day.So much memories here..

Hujung Februari tanggal 23 Feb 2015 i lost someone, the most important one in my life.she past away at midnight.Perginya mengadap Allah yang Esa untuk selamanya.Dont want to story more enough with that info.She my Mom, aruah Mak yang tersayang.Pada siapa nak curahkan perasaan hanya Allah yang mengetahui. sehingga kini masih sukar.Redha dan terima Qada dan Qadar Allah.Al-fatihah untuk arwah Mak tersayang,arwah Pak dan Abang dan semua saudara2ku.Doaku semuanya ditempatkan dikalangan orang beriman dan soleh dan dijauhkan siksaaan azab kubur dan api nerakaMu Ya Allah.amin.


Jumpa lagi bila berkelapangan.

Comments

Anonymous said…
Sabar ya dan takziah.semoga mereka ditempatkan dikalangan orang beriman dan soleh.amin.sabarlah setiap yang hidup pasti merasai mati.kita juga akan pergi satu hari nanti.Banyakkan sedekah al fatihah kepada mereka..

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan