Tambah duit poket...

Salam...

haa....nak tau cara2 nk tambah duit poket anda...hehehe
meh nak bgtau...
first
korang click dulu banner kt bawah nie...hehehe
x memaksa..cuma is just like saya bantu anda..anda bantu saya..jngn segan2 nak click ya..
ok...

dah click ker..ok terima kasih..hehehe
actually saya jumpa benda nie (sory x pndai sngt nk describe pasal nie)kat blog akak nie..
sila click link bawah nie untuk lebih info dan cara2 nak join...

link

saya dah join pun...x salah nak mencuba..ala...bukan susah pun....just click n ikut arahan2 yg diberi...
klau korang risau pasal gliterri nuffang ke aper...x payah nak risau2 sb akak tue cakap benda nie x effect apa2 pun sb heartbeat ni jual souvenir jak ...nuffang plak advertising company...klau x percaya anda leh terus g ke blog akak tue...sila bersoal jawab kt sana...dia lebih tahu...hehehhe

so apa lagi korang serbu la blog akak tue yer...untung2 dapat income mcam dia...boleh la dari x der kan...x der rugi la kalau korang join....hehehe

so, apa lagi semua jom kita click2..click2 dapt untung tau...hehee
so,sila2 la sudi2kn click banner HB saya yea klau datang melawat n i will do the same in ur blog...so pastikan anda bgtau saya anda dh click kt cbox atau kt ruangan komen ok...
daaaa...

p/s: jangan lupa na g kt link yg saya bg tue..berbaloi...dah berjaya jngn lupa dtang click lg yer...hehehe
sama2 kita berkongsi....

Comments

Popular posts from this blog

Biji Sawi

The Princess @ lued Kattiya

Resepi Kueh Buah Rotan